کد خبر: 846333
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
رئیس اتاق اصناف مشهد خبر داد ؛
رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه در ایام عید نوروز 25 هزار 380 مورد بازرسی مستقیم انجام شده است، خاطرنشان کرد: تخلفات انجام شده به ارزش 17 میلیارد و 889 میلیون و 150 هزار و 500 ریال برآورد شده و 235 میلیون و 845 هزار ریال نیز به مردم عودت شده است.

محمود بنانژاد  در نشست خبری در اتاق اصناف مشهد اظهار کرد: اتاق اصناف مشهد سعی دارد با افزایش تولید و کیفیت کالای داخلی نرخ اشتغال را نیز افزایش دهد.

 

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی تولید می‌تواند نقش بسزایی در افزایش نرخ اشتغال در جامعه داشته باشد، عنوان کرد: طرح تکاپو از جمله موضوعاتی است که در جلسه‌ای که در خصوص اقتصاد مقاومتی با معاون رئیس‌جمهور داشتیم، مطرح شد. در این جلسه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار به منظور استفاده از واحدهای تولیدی برای توسعه تولید در سطح خراسان رضوی باید اجرایی شده و مد نظر قرار گیرد.

 

  بنانژاد بیان کرد: اتاق اصناف مشهد در اجرای طرح تکاپو نقش مهمی داشته و تلاش می‌کنیم با افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی زمینه رشد نرخ اشتغال را فراهم کنیم. از ابتدای امسال تاکنون 22 تفاهم‌نامه بین اتاق اصناف مشهد با شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات در خصوص کسب و کار سنتی منعقد شده است.

 

وی ادامه داد: توسعه صادرات یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال جاری است که در این مسیر افزایش کیفیت کالای تولید شده داخلی، تداوم صادرات، اعزام و پذیرش هیات های تجاری، بررسی ویژگی‌های کشور مقصد، توجه ویژه به بسته‌بندی و برگزاری نمایشگاه‌های خارجی از اقداماتی است که برای توسعه صادرات باید صورت گیرد.

 

رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به برگزاری طرح تشدیدی نظارت در نوروز امسال گفت: طرح ویژه نوروزی با 200 بازرس در قالب 100 اکیپ از 15 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال فعالیت داشت و اتحادیه‌های شیرینی‌سازان، آجیل و خشکبار، گوشت و مرغ، نانوایان، رستوران‌داران، میهمان‌پذیری‌ها، هتل و هتل‌آپارتمان‌داران، میوه و تره‌بارفروشان در این طرح همکاری لازم را برای انجام بازرسی‌های مختلف انجام دادند.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام عید نوروز 25 هزار 380 مورد بازرسی مستقیم انجام شده است، خاطرنشان کرد: تخلفات انجام شده به ارزش 17 میلیارد و 889 میلیون و 150 هزار و 500 ریال برآورد شده و 235 میلیون و 845 هزار ریال نیز به مردم عودت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار