کد خبر: 840798
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: همیاران پلیس از 22 اسفند ماه به صورت نمادین در حالت آماده باش قرار می‌گیرند.

مهدی علی اکبر‌زاده مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از آماده باش نیروهای همیار پلیس خبر داد و اظهار داشت: همیاران پلیس که در مدار‌سی مشخص مورد نظر هستند از 22 اسفند ماه بطور نمادین با حضور پلیس ر‌اهور نا‌جا و مسئولان آموزش و پرورش در آماده باش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: هر ساله در آستانه تعطیلات نوروزی همیاران پلیس در چنین شرایطی قرار می‌گیرند تا سفرهایی با کمترین میزان تصادفات و حوادث را داشته باشیم.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 9 میلیون نفر همیار پلیس در سراسر کشور وجود دارد عنوان کرد: در طول سال تحصیلی این همیاران از طریق پلیس راهو‌ر آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند، همچنین سی دی‌های آموزشی و برنامه‌های تلویزیونی برای دانش‌آموزان آماده شده است.

وی تصریح کرد: همیاران پلیس با آموزش‌های در نظر گرفته شده برای آنها می‌توانند قوانین و مقررات رانندگی را به افراد تذکر دهند و در کنار پلیس راهو‌ر حضور داشته باشند.

علی اکبر‌زاده گفت: علاوه بر همکاری که این گروه از دانش‌آموزان در فعالیت‌های پلیس راهو‌ر دارند، فرهنگی رانندگی صحیح برای آنها نهادینه می‌شود تا در زمان بزرگسالی کمتر نیازمند تذکر و گوشزد باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار