کد خبر: 840716
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری از ايجاد ۸ هزار فرصت شغلی جدید در چهارمحال و بختیاری در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.
سید عباس جزایری گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در 11 ماهه امسال 8 هزار فرصت شغلی جدید با هزینه 260 میلیارد تومان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار نفر در استان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، افزود: سال گذشته 1980 نفر بیمه بیکاری دریافت که امسال به علت تعدیل نیرو در کارخانه برفاب و وضعیت کارخانه اشی مشی این تعداد افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تنها یک نفر از کارخانه سیمان شهرکرد برای دریافت بیمه بیکاری مراجعه کرده است، گفت: براساس این گزارش تعدیل نیرو در کارخانه سیمان صحت ندارد.

جزایری افزود: تا پایان امسال با راه‌اندازی کارخانه چینی همگام زمینه اشتغال 230 نفر و مرغداری صنعتی 150 نفر فراهم می‌شود.

وی با اشاره به میزان بیکاری در استان ادامه داد: اگر 5 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود مشکل بیکاری رفع می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به استخدام نیرو در پتروشیمی لردگان افزود: از مجموع 2300 نفر که از سراسر کشور شرکت کرده بودند هزار نفر از استان شرکت کرده‌اند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار