کد خبر: 840331
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
تولیدات رسانه‌ای هیئت‌های مذهبی و مراکز فرهنگی استان اصفهان در جشنواره بهشت در قاب تصویر« انیمیشن، داستان، مستند و نماهنگ برگزار ومورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

دبیر سومین جشنواره بهشت در قاب تصویر در مورد اهداف سومین دوره این جشنواره، گفت : اولین اتفاق برندسازی و شخصیت پیدا کردن این جشنواره است. بخش‌های مستقل از آن حذف شد و این امر باعث شد تا تعداد آثار کمتر شود.

حجت الاسلام محمدرضا شیخ بهایی در مورد آثار ارسالی به جشنواره گفت : تاکنون 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 60 اثر به مرحله مسابقه راه یافته اند ، تعداد آثار راه یافته روز آخر اعلام می شود تا رقابت و برتری جویی از جشنواره حذف شود.

وی ادامه داد: رصد هیئت ها و مراکز فرهنگی نشان داد که کیفیت محصولات تولید شده در این دوره بسیار بالاتر از سال‌ های گذشته بوده است. هیئت ها با هزینه خود اثر داستانی تولید می کنند، ما از این تولیدات استفاده تربیتی می کنیم چون این آثار اثر روح انقلاب اسلامی را در خود دارد. اثری که بیرون می آید با مفاهیم دینی مرتبط است.

وی در مورد تعداد آثار شرکت کننده اظهار داشت: 80 نفر از 40 مرکز فرهنگی از 5 شهرستان 200 اثر ارسال کرده اند. 9 نفر از شرکت کنندگان

از بانوان بوده اند. 12 اثر در بخش انیمشین، 30 اثر داستانی،46 مستند، 43 نماهنگ و 41 نواهنگ در این دوره مورد بررسی قرار گرفتند.
شیخ بهایی در مورد اکران تولیدات این برنامه گفت: اکران در روز 5 اسفند پنجشنبه در هیئت هایی که آمادگی اکران داشته باشند صورت می گیرد. تاکنون 6 هیئت برای اکران فیلم ها داوطلب شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار