کد خبر: 840319
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌‌شرقی مقوله تبریز 2018 را فرصتي براي رونق همه جانبه شهرهاي استان دانست و بر لزوم هماهنگي دستگاه‌های ملی برای استقبال مناسب از اين مقوله تاکيد کرد.

محمدصادق پورمهدی گفت: تبریز 2018 فرصتی برای ماست که بتوانیم در این مقطع گردشگران داخلی و خارجی را به تبریز جذب کنیم و در این عرصه باید زیرساخت‌های لازم را فراهم و نقشه راه مقتضی را ترسیم کنیم.

وي افزود: اگر تبریز پایتخت گردشگری جهان است تمام شهرستان‌های استان را در نظر گرفته و حتی به فراتر از مرزهای استان و کشورهای همسایه هم نگاه می‌کنیم.

پورمهدی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید وارد عرصه شده و در برقراری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و استقبال مناسب از تبریز 2018 نقش ایفا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از راه‌های کسب درآمد برای استان حوزه گردشگری است که تبریز 2018 بهترین فرصت برای رونق این صنعت اشتغال‌زا و درآمدزای زودبازده است، افزود: باید به بخش خصوصی میدان دهیم تا سرمایه‌گذاری‌های لازم را برای تبریز 2018 انجام دهند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال آینده 10 موزه جدید در استان تجهیز و افتتاح می‌شود، تصریح کرد: بیش از 20 مجوز احداث هتل و مجتمع‌های خدماتی صادر کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار