کد خبر: 839860
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
پايان روز دوم ليگ قهرمانان آسيا بدون پيروزي براي نمايندگان ايران
در روز دوم هفته اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا پرسپوليس مقابل الهلال و ذوب‌آهن برابر العين امارات به تساوي يك – يك رسيدند.
در دومين روز مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، ديروز پرسپوليس و ذوب آهن به عنوان دو نماينده كشورمان به مصاف حريفانشان رفتند. در بازي‌هاي گروه D، پرسپوليس در مسقط ميزبان الهلال عربستان بود، مسابقه‌اي كه پيش‌بيني مي‌شد سخت‌ترين مصاف شاگردان برانكو در آغاز كارشان در آسيا باشد. در نيمه اول با گذشت دقايق ابتدايي كه دو تيم برنامه‌اي براي نزديك شدن به دروازه حريف نداشتند، در نهايت سرخپوشان موقعيت‌هاي نصفه و نيمه‌اي براي رسيدن به دروازه يافتند كه نتوانستند از آن سود ببرند. بازي فيزيكي الهلالي‌ها در ميانه ميدان با برخوردهاي بين بازيكنان دو تيم همراه بود كه داور سريلانكايي تلاش داشت با مديريت از آن بگذرد و نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان برسد. در نيمه دوم اما بازي جذاب‌تر و ديدني تر از نيمه اول دنبال شد و مسابقه با توجه به بازي هجومي دو تيم سرعت بيشتري گرفت. در دقيقه 68 سرخپوشان به خوبي توانستند از توپ برگشتي سود ببرند و اين محسن مسلمان بود كه با شوت زميني خود دروازه‌بان الهلال را تسليم كرد. در ادامه فشار الهلال براي زدن گل مساوي بيشتر شد تا اينكه در دقيقه 82 ارسال كرنر براي الهلالي‌ها با ضربه سر كارلوس ادواردو در تير اول گل تساوي را براي آبي پوشان ثبت كرد تا در نهايت پرسپوليس و الهلال به تساوي يك – يك رضايت دهند.

 در ديگر بازي ديروز ذوب آهن كه در گروه C قرار دارد، در اولين بازي در امارات مهمان تيم العين بود. بازي در حالي آغاز شد كه العين در نيمه اول صاحب توپ و ميدان بود و موقعيت‌هاي بي شماري را نيز براي گلزني ايجاد كرد، كه بي دقتي مهاجمان حريف و البته در برخي صحنه‌ها مدافعين ذوب آهن و رشيد مظاهري مانع از گلزني اين تيم شد. تيم ذوب آهن نيز مانند بازي‌هاي ليگ برتر چشم به استفاده از ضد حملات داشت كه در دو صحنه بي دقتي بنگستون مانع از گلزني نماينده ايران شد تا نيمه نخست بدون گل تمام شود. تيم ذوب آهن در نيمه دوم شروع بهتري داشت و موفق شد توسط بنگستون به گل اول خود دست يابد. در دقيقه 57 احسان پهلوان با ارسال يك پاس محكم به عرض خط دفاعي العين بنگستون را در موقعيت گلزني قرار داد و اين بازيكن هم با يك ضربه دروازه خالي را باز كرد تا ذوب‌آهن يك بر صفر برنده شود، اما در دقيقه 76 تيم العين روي يك ضربه كرنر توسط احمد اسماعيل به گل مساوي دست يافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار