کد خبر: 839631
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
یواخیم لوو

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان تاکید کرد در هر حالتی از ماریو گوتسه استفاده خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، زمانی که ماریو گوتسه در بوروسیا دورتموند بازی می‌کرد، از او به عنوان لیونل مسی فوتبال آلمان یاد می‌شد. او بازی‌های درخشانی را با پیراهن دورتموند به نمایش گذاشت اما با پیوستن به بایرن مونیخ و نیمکت نشینی در تیم پپ گواردیولا به کلی از روزهای اوجش فاصله گرفت.

گوتسه به دورتموند برگشت اما آسیب‌دیدگی‌های زیادی کمتر فرصت بازی به این بازیکن داده است. یواخیم لوو یکی از علاقمندان به گوتسه است و تاکید کرد در هر حالتی از این بازیکن استفاده خواهد کرد. او در ادامه گفت‌: گوتسه سابقه گلزنی به بهترین تیم های جهان را دارد. او هم برابر برزیل گل زده و هم برابر آرژانتین. او بسیار بااستعداد است و همه ویژگی‌های یک بازیکن بزرگ را دارد. در هر حالتی از این بازیکن استفاده می‌کنم.

سرمربی ژرمن‌ها ادامه‌ داد: حتی وقتی گوتسه آماده نباشد و در تیم باشگاهی خود خوب ظاهر نشود، باز می‌توانم چگونه از او بازی بگیرم. گوتسه بازیکنی بسیار فعال است و گاهی اوقات رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد.

هواداران تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان گوتسه را بسیار دوست دارند چراکه او توانست در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گل پیروزی ژرمن‌ها را به ثمر برساند تا دست مسی از جام کوتاه بماند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار