کد خبر: 838899
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سخنان رئیس جمهور ترکیه در خصوص نقش ایران در عراق، گفت: اظهارات آقای اردوغان تحت تاثیر جو و احتمالا تحت فضای هیجانی خاصی صورت پذیرفته باشد.
خبرگزاری مهر: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سخنان رئیس جمهور ترکیه در بحرین در خصوص نقش ایران در عراق اظهار داشت: به نظر می رسد اظهارات آقای اردوغان تحت تاثیر جو و احتمالا تحت فضای هیجانی خاصی صورت پذیرفته باشد؛ چرا که در میان سران کشورهای منطقه، جناب  اردوغان  بیش از هر کسی به نقش سازنده و ثبات آفرین جمهوری اسلامی ایران در منطقه بویژه در عراق آگاه است.
 
قاسمی تصریح کرد: نقش آفرینی مثبت جمهوری اسلامی ایران در عراق بر اساس درخواست دولت قانونی این کشور در جهت مبارزه با گروههای تکفیری و تروریستی صورت می پذیرد؛ گروههایی که دامنه شرارت شان بارها به قلب ترکیه نیز کشیده شده است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات ترکیه یادآور شد: ثبات و امنیت، اولویت اصلی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است و این مهم جز با درک صحیح شرایط و بازشناسی کنشگران ثبات ساز از بازیگران هرج و مرج طلب و حامی تروریست ها میسر نخواهد شد.
 
قاسمی در پایان تاکید کرد: آنچه مایه نگرانی و تداوم بی ثباتی در منطقه است، حمایت آشکار و نهان از گروههای تروریستی و نگاه و استفاده ابزاری از آنها و عدم احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورهای همسایه است که بر پیچیدگی شرایط منطقه خواهد افزود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
سخنگوی وزارت خارجه"شما سخنان اردوغان را تحت فضای هیجانی توصیف کرده اید.البته این اولین بار نیست که اردوغان در سیاست های گفتاری خود از این شاخه به ان شاخه می پرد"این روش اردوغان ست"که چنین عملکردی داشته باشد"اما بدلیل تکرار چنین رویه ای"وزارت خارجه نباید به این سادگی با توصیف کردن رفتار ایشان "از ماجرا عبور کند.
بیخیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
به آقای سخنگو که ازتیم نازک نارنجیاس بگید اول بایستی صحبتهای اردوغان را محکوم و تقبیه میکرد بعد توضیح وتحلیل را ارائه میداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
اردوغان يك نفوذي صهيونيستي در منطقه است براي ايجاد اختلاف در بين كشورهاي مسلمان منطقه وايجاد بحران براي ارامش اسراييل وفراموشي فلسطين وقدس وهمچنين ماموريت نزديك كردن اعراب مرتجع را با اسراييل نيزدارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
ادئوغان دلال اسرائیل است و مثل بوقلمون رنگ عوض می کند کدام مسلمانی ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار