کد خبر: 838875
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
نایب رئیس اول اتاق اصناف تبریز با اشاره به اینکه چون تبریز به عنوان پایتخت چرم و کفش کشور شناخته ‌می‌شود و تولیدات کفش تبریز در شهرهای مختلف کشور مورد مصرف قرار می‌گیرد، تشکیل کمپین حمایت از کفش ایرانی بهترین فرصت برای تعامل بین فعالان صنعت کفش تبریز با فعالان صنعت کفش سایر شهرها خواهد بود.

محمدعلی شریعت‌زاده با اشاره به کمپین بازاریان و اصناف تبریز در حمایت از کفش ایرانی و عدم فروش اجناس خارجی اظهار داشت: با وجود بحران اقتصادی و مشکلاتی که گریبانگیر صنعتگران شده است، فعالان صنعت کفش تبریز گام‌های موثری در مطرح شدن کفش تبریز به عنوان یک برند مشهور در سطح کشور برداشته‌اند و تشکیل این کمپین یک حرکت شایسته برای رونق بیشتر تولید داخلی است که بنده هم به نوبه خودم از این حرکت حمایت می‌کنم و قطع یقین این حرکت در فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای داخلی نقش بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت.

وي تصریح کرد: خوشبختانه تولیدکنندگان تبریز با همه مشکلات در راستای ارتقای این صنعت و معرفی برند کفش تبریز تلاش می‌کنند و این صنعت روز به روز در حال رونق است و تشکیل این کمپین علاوه بر ایجاد فرصت لازم برای مقابله با ورود و عرضه کالای خارجی، رونق صنعت کفش تبریز را به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار