محمدعلی شریعتزاده با اشاره به کمپین بازاریان و اصناف تبریز در حمایت از کفش ایرانی و عدم فروش اجناس خارجی اظهار داشت: با وجود بحران اقتصادی و مشکلاتی که گریبانگیر صنعتگران شده است، فعالان صنعت کفش تبریز گامهای موثری در مطرح شدن کفش تبریز به عنوان یک برند مشهور در سطح کشور برداشتهاند و تشکیل این کمپین یک حرکت شایسته برای رونق بیشتر تولید داخلی است که بنده هم به نوبه خودم از این حرکت حمایت میکنم و قطع یقین این حرکت در فرهنگسازی برای مصرف کالای داخلی نقش بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت.
وي تصریح
کرد: خوشبختانه تولیدکنندگان تبریز با همه مشکلات در راستای ارتقای این صنعت و معرفی برند کفش تبریز تلاش میکنند و این صنعت روز به روز
در حال رونق است و تشکیل این کمپین علاوه بر
ایجاد فرصت لازم برای مقابله با ورود و
عرضه کالای خارجی، رونق صنعت کفش تبریز را به دنبال خواهد داشت.