کد خبر: 838597
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از پرداخت ۶۷۷ میلیارد تومان تسهیلات به ۹۴۸ واحد تولیدی استان مرکزی در راستای رونق تولید خبر داد.
محمدرضا حاجی پور گفت: مجموعه مدیران استان مرکزی به دنبال این هستند تا با رفع مشکلات واحدهای تولیدی ضمن خروج از رکود، شاهد رونق تولید در استان باشیم.

وی به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولید استان اشاره کرد و گفت: امسال وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت اعتباری بالغ بر ۴۴۳ میلیارد تومان برای ۳۳۲ واحد تولیدی استان در نظر گرفته بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۳ درصد از تسهیلات در نظر گرفته شده برای استان محقق شده است، افزود: تاکنون اعتباری بالغ بر ۶۷۷ میلیارد تومان برای ۹۴۸ واحد تولیدی استان مرکزی پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات ۲۰ درصد به ظرفیت واحدهای تولیدی استان افزوده شده همچنین ضمن حفظ اشتغال موجود برای ۳۵۰ نفر به شکل مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل برخی از واحدهای بزرگ تولیدی استان برطرف شده است، ادامه داد: اکثر واحدهای بزرگ تولیدی استان مرکزی در زمینه بیمه تامین اجتماعی، مالیات، بدهی‌های معوق و ... با مشکلاتی همراه بودند که با پیگیری های صورت گرفته بخشی از این مشکلات مرتفع شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار