کد خبر: 838575
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
در حال حاضر ۲۶ هزار خانوار در سطح استان اردبیل زیر پوشش کمیته امداد هستند که امسال ۴۵ میلیارد تومان برای حمایت از این خانواده‌های اعتبار تخصیص یافت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در دیدار با رئیس و اعضای بسیج رسانه استان اردبیل با اعلام اين خبر گفت : برای اینکه بتوانیم در راستای زدودن چهره فقر از جامعه موفق باشیم و محرومیت‌زدایی را در جامعه توسعه دهیم نیازمندیم که تمامی نهادهای مربوطه با انسجام و وحدت واقعی به این موضع نگاه کنند و اصحاب رسانه نیز در راستای ارتقای افکار عمومی، ارتقای علمی و فرهنگی یاری‌رسان کمیته امداد باشند.

حسین دشتی افزود : در حال حاضر 26 هزار خانوار در سطح استان اردبیل زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که امسال بیش از 45 میلیارد تومان برای حمایت از این خانوارها اعتبار تخصیص یافت که با یک محاسبه ساده برای هر خانواده حتی مبلغ 2 میلیون تومان در سال نیز با توجه به این اعتبار اختصاص نمی‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع کمیته امداد استان رویکرد جدیدی اتخاذ کرده که با توجه به این رویکرد سعی داریم تمامی نیازهای این نهاد در رابطه با کمک‌رسانی به محرومان را به صورت شفاف به مردم اعلام کنیم تا بتوانیم در مواقعی که نیاز داریم از کمکهای مردمی و خیران بهره‌مند شویم که این موضوع نیازمند افزایش اعتماد مردمی است که امیدواریم تحقق یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت : فعالیتهای کمیته امداد به گونه‌ای است که دارای تفکر بسیجی و انقلابی بوده و تمامی سعی ما بر این است که در حوزه فرهنگی بتوانیم با ترویج احسان و نیکوکاری از ظرفیتهای مردمی برای زدودن فقر در جامعه استفاده کرده و یاری‌رسان نیازمندان باشیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار