کد خبر: 838437
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
مدير اجرايي اسكانيا اعلام كرد: تجارت با ايران همچنان در ريسك و خطر جدي است زيرا تحريم‌هاي امريكا عليه ايران باقي مانده است و بانك‌ها نمي‌خواهند در برابر جريمه‌هاي سنگين امريكا ريسك كنند و با ايران مبادلات بانكي انجام نمي‌دهند.
به گزارش بلومبرگ، بعد از اين ديدار هنريكسون مدير اجرايي اسكانيا به خبرگزاري سوئدي گفته است تجارت با ايران همچنان در ريسك و خطر جدي است چراكه تحريم‌هاي امريكا عليه ايران همچنان باقي مانده است، تحريم‌هايي كه در ارتباط با توافق هسته‌اي نيست اما بر مبادلات مالي به شدت تأثير مي‌گذارد. اكثر بانك‌ها نمي‌خواهند در برابر جريمه‌هاي سنگين امريكا ريسك كنند و ترجيح مي‌دهند مبادلات بانكي با ايران انجام ندهند.  هنريكسون گفت: اين اصلاً مسئله مخفي نيست كه ما مشكل تجارت و مبادله با ايران داريم. اگر ما مي‌خواهيم بازار ما با ايران رشد كند بايد كانال‌هاي بانكي با ايران باز شود.  رئيس شركت سوئدي اسكانيا معتقد است ميزان تجارت با ايران در صورتي كه بحث مبادلات مالي تسهيل شود مي‌تواند به 336 ميليون دلار برسد.  همچنين يلوابرگ، مدير اجرايي شركت بيزينس سودن، گفت كه شركت‌ها به سمت يك بازار پيچيده‌اي در ايران مي‌روند كه مزيت‌هايي مانند قوانين استخدامي و برابري در اين بازار وجود دارد و اين مسيري براي ارزش‌هاي صادراتي است و ما فكر مي‌كنيم كه بسيار جالب است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
راست گفته بنده خدا
یک مشت ... و ...در دولت نا تدبیر و نا امید و ... جمع شدند و بیت المال را غارت میکنند آنوقت توقع دارند دیگران با آنها همکاری کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار