کد خبر: 837869
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
در دهه مبارک فجر:
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: در دهه فجر 95 بیش از 500 سبد کالا به وسیله این اداره کل به نیازمندان استان با اعتبار 50 میلیون تومان اعتبار اهدا شد.
 علیرضا ایزدپور افزود : درایام دهه فجر این اداره کل اقدام بسیار زیادی را انجام داده است که موجب رونق بخشی به زندگی مددجویان و تسهیل زندگی آن ها شده است.
وی اظهار داشت :  مرکز جامع توانبخشی حضرت زهرا (س) با اعتبار یک میلیارد تومان در شهرستان دامغان افتتاح شد.
وی خاطرنشان کرد : بازدید بیش از 50 خانواده نیازمند و بررسی مشکلات آن ها، افتتاح واحد اشتغال ویژه بانوان گروه همیار با کمک هزینه 150 میلیون ریالی در شاهرود از دیگر اقدام های این اداره کل در دهه فجر بوده است.
وی با بیان این که مسوولان این اداره کل در تمام روزهای دهه فجر از تمام نقاط استان سمنان بازدید کردند، افزود: افتتاح کتابخانه عمومی منطقه گلستان با هدف توانمندسازی اجتماع محور در شاهرود، افتتاح مرکز روزانه بانوان سالمند در شاهرود و افتتاح یک مهد کودک از دیگر اقدام های انجام شده است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان همچنین پرداخت تسهیلات ویژه برای کارمندان بهزیستی را از استانداری سمنان درخواست کرد و گفت: با کمک استانداری سمنان باید از کارمندان ویژه این اداره کل تقدیر به عمل بیاید.
محمدرضا خباز استاندار سمنان در نهمین روز از گرامیداشت دهه فجر از اداره کل بهزیستی استان سمنان بازدید کرد و در جشن انقلاب این اداره کل که با حضور کارکنان بهزیستی برگزار شد، شرکت کرد.
در استان سمنان حدود 22 هزار مددجو از بهزیستی خدمات مختلف می گیرند.
بهزیستی استان سمنان 400 کارمند دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار