کد خبر: 837068
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد
مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه۱۱۰ طرح اقتصادی و زیربنایی در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌کنیم، گفت: در حوزه توانمندسازی اقتصادی ۱۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۶۶ میلیارد تومانی توسط ما و شرکایمان اجرا می‌شود.
عارف نوروزی در مراسم افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی برکت امام خمینی (ره) شهرستان میانه، اظهار کرد: قرارداد تکمیل ۱۰ بیمارستان نیمه کاره که شامل یک‌هزار و 234 تخت بیمارستانی می‌شد، با وزارت بهداشت منعقد شد؛ حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در مرحله اول ۹۶ میلیارد تومان بود که در آینده به ۱۰۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه بیمارستان برکت امام خمینی (ره) میانه نیز در بین این بیمارستان‌های دهگانه بود، گفت: جلسات متعددی با  وزیر بهداشت برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها برگزار کردیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: از بین این پروژه‌ها چهار بیمارستان به بهره‌برداری رسیده، دو بیمارستان آماده بهره‌برداری و 6 بیمارستان باقی مانده نیز در شش ماهه اول سال آتی افتتاح می‌شوند.

وی یادآور شد: به منظور احداث و تجهیز بیمارستان برکت امام خمینی (ره) ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است که به تعهداتمان در این زمینه عمل کردیم.

مدیرعامل بنیاد برکت در خصوص فعالیت‌های این بنیاد در آذربایجان‌شرقی، گفت: در حوزه توانمندسازی اقتصادی ۱۰ طرح با سرمایه گذاری ۲۶۶ میلیارد تومانی توسط ما و شرکایمان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این استان ۳۶ مدرسه با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی احداث شده و حدود پنج مدرسه دیگر نیز در دست ساخت است؛ همچنین ۴۱ مسجد با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومانی احداث کرده‌ایم.

نوروزی عنوان کرد: در ادامه فعالیت‌هایمان در آذربایجان‌شرقی  ۷۷۸ زوج نابارور از مناطق محروم شناسایی شده و ۳۳۱ نفر تحت درمان قرار گرفته و تعدادی هم تاکنون صاحب فرزند شدند.

وی تاکید کرد: یک‌هزار و 505 یتیم تحت پوشش در این استان زیرپوشش بنیاد برکت بوده و ۹۸۳ فقره وام قرض‌الحسنه به افراد نیازمند اعطا کردیم؛ همچنین ۱۹ پروژه در حوزه‌های مختلف با هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری در دست اجراست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر