کد خبر: 837062
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به در پیش بودن سال 2018 و انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام، گفت: با اپلیکیشن‌های نرم‌افزاری می‌توانیم تبریز را جهانی کنیم.
 بهمن حسین‌زاده  در مراسم رونمایی از استارت‌آپ‌های ICT که با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح این طرح‌ها تا پایان سال 1396 برای حدود یک‌هزار و 200 نفر شغل ایجاد می‌شود و میزان خلق ثروت طرح‌های اجرایی هم حدود یک‌هزار و 200 میلیارد ریال خواهد بود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از طرح‌ها به صورت اپلیکیشن موبایلی و برخی نیز وب سایت هستند، افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توانم به «اپلیکیشن درخواست تاکسی از طریق اینترنت قونقا» اشاره کنم که مشابه نرم افزار «اوبر آمریکا» و «اسنپ تهران» است.

این مسؤول اضافه کرد: طرح دیگر «بیمیتو» نام دارد و در جهت خرید آنلاین بیمه خودرو به کار می‌رود و برای اولین بار است که با خلاقیت جوانان مبتکر تبریزی ابداع شده است.

حسین‌زاده همچنین به طرح‌های سیمرغ (شبکه اجتماعی پزشکان) در حوزه سلامت الکترونیک و تراسیب (فروشگاه بومی اپلیکیشن های IOS)، فرش‌نما سیستم بازاریابی فروش فرش، اشتراک و فروش آنلاین گل، تولید انیمیشن سریالی طنز، اشاره کرد و افزود: اداره کل متبوع از این طرح‌ها حمایت‌های فنی، نرم‌افزاری و تسهیلاتی به عمل می‌آورد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: امروز 23 طرح استارت‌آپی استان با سرمایه گذاری 198 میلیارد ریالی براساس بیزینس پلن افتتاح می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر