کد خبر: 836932
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
با توجه به بیکاری و مشکلات اخیر در بخش کشاورزی و کمبود منابع آبی در اصفهان، متأسفانه کشاورزان اصفهان جزو دریافت کنندگان زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با عنوان کردن اين مطلب و با اشاره به اینکه این نهاد سال گذشته ۷۸۰۰ شغل برای مددجویان تحت حمایت خود ایجاد کرده است، گفت: طی سال گذشته ۵۵۰۰ خانوار به دلیل فراهم شدن شغل و منبع کسب درآمد، از حمایت کمیته امداد اصفهان خارج شدند.

حمیدرضا شیران افزود: کمیته امداد استان اصفهان حدود ۱۸۰ هزار نفر مستمری بگیر دارد و به طور میانگن سالانه به بیش از ۱۰۰ هزار نفر به صورت تک خدمتی کمک می کند.

وی با بیان اینکه کشاورزان شرق اصفهان جزو زکات دهندگان به کمیته امداد بودند، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اخیر در بخش کشاورزی و کمبود منابع آبی در اصفهان، متأسفانه کشاورزان اصفهان جزو دریافت کنندگان زکات شده اند.

وی با اشاره به کمک ها ي انجام شده در بخش کمک هزینه ازدواج اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۶ میلیارد تومان هزینه برای تأمین جهیزیه دختران پرداخت شده است.

شیران سقف کمک هزینه جهیزیه را چهار میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: در سال جاری با اعتبارات ویژه کمیته امداد کشور، ۲۵۰۰ جهیزیه پشت نوبت در این استان به صفر رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار