کد خبر: 835977
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر تبریز:
رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر تبریز گفت: مهم ترین دغدغه ما تامین نیازهای علمی در حوزه هنر است

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر احد عبادی  در گفت و گو با اصحاب رسانه، یادآور شد: مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر تبریز قصد دارد با تقویت مهارت های عملی هنرمندان خلاء علمی در این حوزه را رفع کند.

عبادی یادآور شد: در دسترس قرار گرفتن تحصیلات آکادمیک برای هنرمندان استان یکی از اهداف تاسیس این مرکز علمی است.

وی ادامه داد: با مهاجرت هنرمندان برای تحصیل در کشورهای همجوار با علاوه بر اینکه ارز از کشور خارج می شود رفتارهایی نامانوس با فرهنگ ما نیز به کشور وارد می شود و این امر می تواند عامل بروز مشکلات اجتماعی باشد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر تبریز با اشاره به اینکه در این مرکز سعی شده از تمامی سلیقه های اساتید حوزه هنر استفاده شود، خاطر نشان کرد: برای ارتقای سطح علمی این مرکز علاوه بر اینکه از همه اساتید استان بهره برده ایم برای برخی رشته ها نیز از اساتید پروازی استفاده میکنیم.

عبادی افزود: در حال حاضر 60نفر استاد صاحب نام و حاذق در این دانشگاه تدریس میکنند و از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به نحوه پذیرش در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر تبریز گفت: علاقه مندان به ثبت نام در این دانشگاه می توانند در دو نوبت هم زمان با آغاز ترم جدید تحصیلی از طریق سایت سنجش ثبت نام کنند، البته برای رشته هایی همچون موسیقی توسط اساتید این مرکز آزمون ورودی عملی برگزار می شود.

گفتنی است مرکز علمی، کاربردی فرهنگ و هنر تبریز از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون در رشته های مرسیه ومدیحه سرایی، موسیقی ایرانی و جهانی، تئاتر، گریم، انیمیشن، عکاسی و چاپ دانشجو دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر