کد خبر: 835797
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از استقرار سیستم آبیاری قطره‌ای برای یک هزار هکتار از فضای سبز سطح شهر تبریز خبر داد.

علی کوشکسرا با اشاره به تغییرات مندرج در دفترچه پیمان فضای سبز برای سال 96، گفت : بررسی دقیق و توجه به نکته‌های کلیدی این دفترچه، بسیار مثمرثمر است.

وي از کاهش متراژ چمن کاری به عنوان یکی از سیاست‌های سازمان پارک‌ها در سال 96 خبر داده و افزود: این تصمیم به دلیل کاهش منابع آبی، مشکلات کمبود آب در شرق تبریز و ... اتخاذ شده است.

اين مسئول ادامه داد: همان طور که به مناطق ابلاغ شده است، هم اکنون دو سال است که هر گونه توسعه چمن کاری با اخذ مجوزهای لازم انجام می یابد.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه این مورد در دفترچه پیمان فضای سبز سال 96 نیز ذکر شده است، گفت : هر گئنه چمن کاری بدون مجوز، قدغن است.

کوشکسرا افزود : همچنین شرکت های فضای سبز باید دقت داشته باشند که طی سال آتی آبیاری با تانکر نیز باید تا جای ممکن کاهش یابد.

به گفته‌ی وی، هم اکنون بیش از 150 شرکت فعال فضای سبز در سطح تبریز فعالیت می کنند.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز یادآور شد: تکمیل دقیق و به موقع چک لیست ها، بررسی آیتم های حمایتی در دفترچه پیمان برای رغابت هر چه بیشتر، دقت در قیمت گذاری ها و... از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه شرکت های فضای سبز قرار گیرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار