کد خبر: 835795
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
قرارداد تاسیس تکنوپارک اردبیل بعد از رایزنی‌های طولانی با سفارت کشور آذربایجان در ایران و با هدایت استاندار اردبیل و موافقت کشور آذربایجان در شهر باکو را منعقد کردیم.
عبدالقیوم قلی‌پوری رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اعلام اين خبر گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های علمی در زمینه پیشرفت و توسعه استان استفاده کنیم و با اقدامات سنجیده در این حوزه راه را برای فعالیت‌های بین‌المللی در علوم مختلف برای پژوهشگران و جوانان فراهم کنیم.

وي با اشاره به اینکه استان اردبیل به عنوان استان فعال در زمینه علم و فناوری شناخته شد، افزود: ظرفیت‌های زیادی در رشته‌های مختلف در بین جوانان استان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه را انجام دهیم.

قلی‌پوری به رفع مشکلات ثبت اختراع توسط مخترعان در استان اشاره کرد و گفت: قبلا این اقدام در تهران انجام می‌شد که با مکاتبات انجام شده در این حوزه استان اردبیل به عنوان مرجع معنوی ثبت اختراع انتخاب شد و دیگر در این زمینه مخترعان ما مشکلی ندارند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل به مجوز مرکز رشد جامع واحدهای فناوری در استان اشاره کرد و افزود: مدل‌هایی که توسط پارک فناوری با حمایت از نهادهای دولتی ارائه می‌شود با تعاملی سازنده در حال اجرا است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار