کد خبر: 835794
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به سرمایه‌گذاری‌هاي این ستاد در کهگیلویه و بویراحمد از ايجاد 8 هزار شغل در این استان خبر داد.

دکتر محمد مخبر گفت: گفته می‌شود ایران کشور خشکی است که البته این موضوع درست است و باید متناسب با وضعیت استان‌ها برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی تصریح کرد: 95 درصد زعفران دنیا از جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود و 75 درصد این زعفران متعلق به دو استان محروم کشور است اما در این استان‌ها کارخانه‌ی فولاد احداث می‌شود، در حالی که باید متناسب با وضعیت استان‌ها طرح‌ها و برنامه‌هایی ایجاد شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به آمار موجود بیکاری در کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد استان نمونه‌ای در کشور است اما بیکاری در این استان فوق‌العاده بالا است در حالی که ظرفیت‌های خوب و فوق‌العاده‌ای برای ایجاد اشتغال دارد و باید نهضت عمومی برای رفع بیکاری در این استان و کشور ایجاد شود.

دکتر مخبر بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای منابع نفت، پوشش جنگلی مناسب، وضعیت آبی فوق‌العاده بعد از استان خوزستان است و شایسته نیست 27 هزار نفر از مردم این استان بیکار باشند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی 3 ساله برای کاهش 5 درصدی بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 600 طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با ظرفیت اشتغال‌زایی 5 هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بیان کرد: با اجرای طرح‌های گذشته‌ی این ستاد در استان برای 3 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شد که با 5 هزار فرصت برنامه‌ریزی در مجموع برای مردم این استان 8 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود، ضمن این‌که امیدواریم بتوانیم به 19 هزار فرصت شغلی در چارچوب اقتصاد مقاومتی در این استان برسیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار