کد خبر: 835229
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
معاون خدمات شهری شهردار سنندج از احداث 31 هزار مترمربع فضای سبز در سطح شهر با هدف توسعه سرانه فضای سبز طي سال جاري خبر داد.

آرش رخزادی گفت: فضای سبز در شهرها به عنوان ریه‌های تنفسی شهروندان عمل می کنند و به همین دلیل فقدان آن به معنی عدم وجود سلامت و تندرستی در شهرها محسوب می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج بیان کرد: توسعه فضای سبز شهری در زمینه کاهش آلودگی‌های هوا و در کنار عواملی همچون ایجاد منابع گذران اوقات فراغت برای شهروندان از جمله ضروریات زندگی شهرنشینی است.

رخزادی گفت:از31 هزار مترمربع فضای سبز 25 هزار مترمربع از فضاهای احداث شده توسط این سازمان و 6 هزار متر مربع هم توسط شهرداری مناطق سه‌گانه در سطح شهر احداث شد.

وی نگهداری از 245 هکتار فضای سبز شهری و نظارت بر نگهداری فضای سبز مناطق سه‌گانه، نگهداری 3 هزار هکتار از پارک‌های جنگلی حریم و داخل شهر شامل آبیدر، نیشتمان، توس نوذر، سرینجیانه، نظارت بر انجام عملیات هرس، انجام سمپاشی زمستانه و بهاره درختان، انجام عملیات گلکاری بهاره، تابستانه و پاییزه را از مهم‌ترین اقدامات سازمان پارک‌ها در سال‌جاری عنوان کرد.

رخزادی همچنین بازسازی کف فرش سایت ورزش صبحگاهی در پارک کودک، رنگ آمیزی گلفیوژهای میدان گاز، لکه گیری و آسفالت مسیر بان شلانه در آبیدر، بازسازی مسجد نور و نصب مبلمان پارکی در تپه پیرغریب از جمله دیگر فعالیت‌های عمرانی این سازمان برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار