کد خبر: 834721
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

عکس های منتخب ورزشی

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور از احداث خانه ورزش روستایی در روستاهای چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا جعفری پنجم بهمن ماه در سفر به شهرکرد در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به اینکه در برنامه‌های توسعه‌ای سرانه فضای ورزشی به ازای هر نفر یک متر مربع در نظر گرفته شده است، خلأ ساختاری و کمبود این سرانه در مناطق روستایی ملموس است.

وی از احداث خانه ورزش روستایی در روستاهای چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: لازم است سرانه ورزشی را به سمتی هدایت کرد که همه روستاها از حق قانونی خود با بضاعت موجود استفاده کنند.

جعفری افزود: فعالیت‌هایی از قبیل بازی‌های بومی محلی و ورزش‌های روستایی رویکردی فرهنگی نیز دارند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور، توسعه ورزش روستایی را نیازمند حمایت‌های مالی دولت دانست و گفت:  ایجاد المپیاد ورزش روستایی حداقل فرصتی است که شور و نشاط اجتماعی روستائیان مدیریت شده و استعدادهای آن‌ها شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به احداث خانه ورزش روستایی در روستاها، تصریح کرد: از اماکن بلااستفاده برای احداث این خانه ورزش‌ها استفاده خواهد شد تا خلاء ساختاری و کمبود سرانه ورزشی  پوشش داده شود. امید است در قالب سیاست‌های ورزش و جوانان فضاها و امکانات مورد نیاز برای مشارکت جامعه روستایی در  فعالیت‌های ورزشی  ایجاد شود.
انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار