کد خبر: 834617
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل کرد و با استفاده از تبلیغات مثبت و فضاسازی فرهنگی این دو فریضه الهی را در جامعه اشاعه داد.

به گزارش جوان از کردستان، محمود الله‌مرادی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، از کسب رتبه برتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار در استان خبر داد و اظهار کرد: در ارزیابی بازرسان استانی، ستاد این شهرستان از کارنامه کاملا قابل قبولی برخوردار است.

وی با اشاره به همراهی مسوولان این شهرستان به ویژه فرماندار با ستاد امر به معروف ونهی از منکر، گفت: نگرش ما به این فریضتین الهی نباید نگرشی اداری باشد بلکه باید یک نگرشی فردی و شخصی به این فریضه داشته باشیم.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با قدردانی از همراهی مسوولان بیجار با ستاد، گفت: بدون همراهی مسولان ستاد این شهرستان رتبه اول را کسب نمی‌کرد.

الله‌مرادی در ادامه با بیان اینکه مسوولان نباید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه اداری بنگرند، عنوان کرد: همه ما به ویژه باید با تمام توان برای انجام این تکلیف الهی در تلاش باشیم.

وی عنوان کرد: باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل کرد و با استفاده از تبلیغات مثبت و فضاسازی فرهنگی این دو فریضه الهی را در جامعه اشاعه داد.

این مسوول در ادامه از تشکیل مجمع نخبگان امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان خبر داد و گفت: فعالیت‌های این مجمع در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، مجمع نخبگان با حضور اساتید دانشگاهی، اندیشمندان، فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه در فضای مجازی و حقیقی استان فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

وی در ادامه به جنگ نرم دشمن علیه ایران اشاره و بیان کرد: عملکرد ما در جنگ نرم بسیار ضعیف است چرا که همچنان باور نداریم دشمن باورها و ارزش‌ها و اعتقادات ما را نشانه گرفته است.

الله‌مرادی با اشاره به بنیان خانواده‌های ایرانی و هدف قراردادن این بنیان توسط دشمنان گفت: دشمن به اهمیت این بنیان پی برده و در صدد رخنه در آن و از میان بردن تمامی ارزش‌هاست.

وی عنوان کرد: در درون خانواده‌ها است که می‌توان امر به معروف را نشر داد و فرزندان را از منکرات نهی کرد.

به گفته این مسوول، امر به معروف و نهی از منکر فقط منوط به حجاب و عفاف نیست بلکه امر به معروف دایره وسیعی دارد و باید برای همه آنها برنامه داشت و فرهنگ‌سازی کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رویکرد ما سلبی نیست بلکه اقناعی و ایجابی است.

الله‌مرادی گفت: 25 هسته یاوران معروف در ادارات، 71 هسته یادآوران معروف با عضویت 710 نفر در مدارس و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در 94 مدرسه در این شهرستان از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیجار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر