کد خبر: 834388
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه تهران گفت: سپاه تهران رسماً اعلام كرد كه دهكده مقاومت را در اختيار توليد‌كنندگان آسيب‌ديده قرار مي‌دهد تا كار توليد خود را در اين محل انجام دهند.
به گزارش بسيج‌پرس، حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه تهران در مراسم بزرگداشت شهداي حادثه ساختمان پلاسكو و شهداي بحرين كه توسط رژيم آل خليفه به شهادت رسيدند در حسينيه فاطمه‌الزهرا با اشاره به حادثه تلخ ساختمان پلاسكو گفت: روزهاي سختي بر جامعه اسلامي در حال گذر است و جمعي از كاركنان شهرداري تهران در سازمان آتش‌نشاني به شهادت رسيدند. همچنين ياد و خاطره سه جوان انقلابي بحريني كه به دست رژيم آل‌خليفه به شهادت رسيدند را گرامي مي‌داريم كه متأسفانه كسي از آنها يادي نكرد.

وي با بيان اينكه در سال‌هاي اخير هيچ حادثه‌اي به اندازه حادثه ساختمان پلاسكو غم انگيز نبوده است ادامه داد: اقدام آتش‌نشانان اوج ايثارگري است چرا كه آنها براي نجات جان مردم از جان خود مي‌گذرند و با از خود گذشتگي و جانفشاني جان مردم را نجات مي‌دهند. جواني كه به تازگي ازدواج كرده اما براي نجات مردم جان خود را فدا مي‌كند نشان از علاقه اين فرد به شهادت و ايثارگري دارد.
گواهي با اشاره به كاركنان ساختمان پلاسكو گفت: به دليل حادثه پلاسكو مردم ما نيز همدردي خودشان را با خانواده‌هاي شهداي آتش‌نشان نشان دادند و از طرفي براي ضرر نكردن توليد‌كنندگان هدف خود را خريد كالاهاي ايراني قرار دادند و در اين چند روز اخير نيز شعار لباس ايراني مي‌خريم در شبكه‌هاي اجتماعي دست به دست شد كه اين اقدام نشان از فهم و شعور مردم ما دارد.  وي افزود: سپاه تهران نيز رسماً اعلام كرد كه دهكده مقاومت را در اختيار توليد‌كنندگان آسيب‌ديده قرار مي‌دهد تا كار توليد خود را در اين محل انجام دهند.

وي با بيان اينكه مردم انقلابي در سراسر كشور با اهداي گل به آتش‌نشانان از ايثارگري آنها قدرداني مي‌كنند، ادامه داد: آتش‌نشاني يك شغل نيست بلكه عشق و ايثار است و اگر چه مردم ايران غمگين هستند اما يك همدلي بين مردم و مسئولان به‌واسطه حادثه ساختمان پلاسكو به وجود آمده است.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه تهران تصريح كرد: وظيفه مسئولان در اين شرايط بسيار سنگين است، مسئولان نبايد فضا را سياسي كنند. اميدواريم با تدبير مسئولان از تكرار حوادث ناگواري نظير حادثه ساختمان پلاسكو جلوگيري شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار