کد خبر: 834140
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
دادستان کل کشور در بازدید از محل حادثه ساختمان پلاسکو گفت: درست است که به موجب قانون شهرداری ها موظف هستند ساختمان های خظرزا را از خطرها مبری کنند، اما مردم هم باید به اخطارهای شهرداری ها توجه کنند.
شهرنوشت: منتظری  با حضور در محل حادثه پلاسکو بابیان این که در حال حاضر قصد رسیدگی قضایی و مسائل حقوقی مقتضی است، گفت: نماینده دادستانی تهران از ابتدای وقوع حادثه در این مکان مستقر هستند و نسبت به مفقود شدگان و اموال مردم کارهای لازم را  انجام داده است.

 دادستان کل کشور بابیان اینکه در حال حاضر شاهد رسیدگی به امور هستیم، خاطرنشان کرد: اولویتی که داریم این است که شرایط عادی ایجاد کنیم و در آینده رسیدگی به این حادثه اعلام می شود.

وی با بیان اینکه عزیزان تلاش می کنند از این وضعیت بحرانی افراد را نجات دهند، گفت: تمای تلاش خود را می کنیم تا کارها به سرانجام برسد و انشالله حقی در این زمینه ضایع نشود.

 وی با اشاره به اینکه حادثه تاثیری که برای همگان ایجاد کرد عبرتی برای مسئولان بود، اضافه کرد: امیدواریم در آینده از این فجایع جلوگیری کنیم.

 دادستان کل کشور بابیان اینکه به موجب قانون شهرداری ها موظف هستند ساختمان های خطرزا را از خطرها مبری کنند، گفت: این در حالی است که مردم هم باید به اخطارهای شهرداری ها توجه کنند. در پایان به همه خداقوت و مجاهدت آتش نشانان اگر نبود شاهد اتفاق بدتری بودیم.

منتظری با تاکید بر اینکه برای شهدا این حادثه از خداوند درخواست علو درجات را داریم، تصریح کرد: درحال حاضر بحث تعیین جرم و مجرم نیست. قطعا شورای شهر  و شهرداری بارها در این خصوص تذکر داده اند و باید افراد به این تذکرات گوش می کردند .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
اگر قبول کنیم که هر بلا ویا حادثه ناگواری بر سر انسان می اید تا95 درصد ناشی از عملکرد خود انسان است.
همه تخلفات و اثرات های زشت ان ها ناشی از رفتار های نادرست خودمان است .
لذا مهمترین عامل تراکم پرونده در دادگستری حجم زیاد تخلفات بزرگ است . چون بواسط روند کند رسیدگی در دادگستری ملت در خیلی از موارد از حق خود می گذرند
اما علت این حجم عظیم تخلف هم اجرا نشدن قانون بواسطه سهل انگاری یا فساد وگرفتن رشوه است . بطوری که اگر شهرداری به موقع در باره این ساختمان اعمال قانون می کرد چنین فاجعه ای پیش نمی امد یا اگر معوقات بانکی فورا اعمال قانون می شد کسی دیگر از بانک ها دزدی نمی کرد .یا اگر طبقه هفتم پاساز خراب می شود یا هتل لب اب تخریب می شود و00000 این همه تخلف ایجاد نمی شد . چون تمام اعمال تخلف از ابتدا تا انتها با تخلف ایجاد می شود .یعنی در تمام موارد برای وقوع تخلف رشوه پرداخت شده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار