کد خبر: 833625
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با اشاره به مزیت صنعتی و دانشگاهی بودن این استان گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد.

مصطفی آمره اظهار داشت: تاکنون 20شرکت مستعد دانش بنیان دراستان مرکزی شناسایی شده که حمایت از آنها در دستور کار قرار دارد، همچنین توجه به حوزه فن بازار یکی از اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی است که در این زمینه 20 واحد با تعداد 337 نفر، 49 شرکت عضو و 250 نوع محصولات فناورانه شناسایی و معرفی شده است.

وی با توجه به وجود 30 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی ادامه داد: شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در 2 بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باید مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با اشاره به اینکه از سال گذشته در زمینه اقدامات سخت افزاری در شرکت شهرک‌های استان مرکزی برنامه‌های بسیار خوبی شروع شده، بیان کرد: تاکنون با توجه به میزان اعتبارات و منابع موجود در این زمینه ورود کرده‌ایم، این در حالی است که در این حوزه به شرط تأمین منابع اعتباری کارهای بسیاری می‌توان انجام داد.

وی با بیان اینکه تاسیس زیرساخت‌های آب در شهرک‌های صنعتی بسیار مهم و در اولویت است، خاطرنشان کرد: در زمینه رفع مشکل انتقال و تأمین آب توانسته‌ایم حدود 100 لیتر بر ثانیه از سد کوچری آب تأمین و مشکل آب در دلیجان و خمین و برخی شهرستان‌های دیگر را در شهرک‌های صنعتی مرتفع کنیم، البته اقدامات در زمینه رفع این مشکل در برخی از مناطق انجام و در برخی مناطق در حال انجام و در برخی شهرستان‌ها از جمله خمین در حال طراحی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار