کد خبر: 833619
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
همزمان با ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می رسد.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر در فرمانداری اردبیل با اعلام اين خبرگفت: به همت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و دیگر دستگاههای مربوطه همزمان با دهه مبارک فجر چندین پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان اردبیل افتتاح می‌شود.

سرهنگ شکرالله عبدی با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر کاروانهای محرومیت‌زدایی در قالب اکیپ پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند، افزود: هدف از اجرای این طرح خدمات‌دهی به مردم در مناطق محروم است تا بتوانیم دغدغه و نگرانی مردم مناطق محروم را برطرف سازیم.

وي از برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در 20 بهمن خبر داد و بيان كرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم انجام شده که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان استان، فرماندهان دستگاههای نظامی و انتظامی در مسجد هاشمیه اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی ادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی همزمان با دهه فجر در مناطق مختلف اردبیل برگزار می‌شود که از مهمترین این برنامه‌ها برگزاری یادواره شهدا، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد و محلات، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری رژه‌های نیروهای مسلح است که به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار