کد خبر: 833615
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از افتتاح یک مرکز بهداشتی در دریان شهرستان شبستر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان توسط یک خیر خبر داد.

سیدمحمد طباطبایی با بیان اینکه مرکز پزشکی دریان با 800 مترمربع زیربنا و با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان توسط پورکریمی خیر سلامت ساخته شده است، گفت: بهترین مصالح در این مرکز پزشکی توسط خیر استفاده شده و جزو مراکز بهداشتی نمونه ساخته شده خیرین در کشور است.

وی با تأکید بر اینکه احداث چنین پروژههایی منجر به رغبت خیرین بیشتر و مشارکت آنها در امور خیر تأثیرگذار در کشور میشود، افزود : مشارکت خیرین در مناطق مورد نظر و اولویتدار از سوی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی میتواند در رشد خدمات درمانی بیش از پیش تأثرگذار باشد و نیاز جدی کشور را که مورد تأکید رهبر فرزانه کشور است، را برطرف کنند.

طباطبایی به پروژههای آذربایجانشرقی که در آستانه افتتاح قرار دارند اشاره کرد و ادامه داد: امروز بازدید از پروژههایی دیگر نیز صورت گرفته که میتوان به پروژه مرکز بهداشت الوار و سیس را نام برد که پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد داشته و جزء پروژههای افتتاحی در دهه فجر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار