کد خبر: 833528
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
واکنش سردار شریف به اظهارات علی مطهری:
سخنگوی سپاه گفت: هراز‌چند گاهی عناصر غرب‌گرای سست روحیه که درک و فهم درستی از فضای امنیت ملی و الزامات بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان ندارند، به عمد یا ناخود آگاه، پژواک صدای دشمنان می شوند.

جوان آنلاين: در پی اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای  اسلامی پیرامون رزمایش‌های موشکی و به کارگیری لفظی نسنجیده در این خصوص، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: هر از چند گاهی عناصر غرب‌گرای سست روحیه که درک و فهم درستی از فضای امنیت ملی و الزامات بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان و نیز اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران ندارند، به عمد یا ناخود آگاه، پژواک صدای دشمنان می شوند.

وی بکارگیری تعابیر موهن در مذمت رشد و توسعه قدرت بازدارندگی موشکی را امری ناپسند دانست و تصریح کرد: اینگونه سخن گفتن پیرامون اقتدار موشکی ایران اسلامی که  تاکنون نقش تعیین کننده‌ای در خاموش کردن آرزوهای شوم دشمنان داشته است، افکار عمومی را نسبت به این حقایق روشن، مشوش و نگران می‌کند.

سخنگوی سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: اینگونه افراد باید بدانند در پیشگاه ملت ایران تحقیر می‌شوند.

به گزارش فارس، علی مطهری اخیرا در یک مصاحبه گفته بود: تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق «موشک‌پرانی» و ایجاد بهانه‌های حقوق بشری برای دشمن و هر معترضی را فتنه‌گر خواندن، همه اینها به انقلاب ما ضربه زده است. اینها انقلابی‌گری نیست، اقداماتی است که از روی کم‌عقلی یا هواهای نفسانی و کسب قدرت به هر وسیله ممکن است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
0
ارتش وسپاه در خقیقت حافظ جان وناموس ملت است . اما حقیقت این است که دشمن بسیار قوی و سفاک است . لذا باید قوای نظامی این حقیقت را قبول کنند که به تنهائی نمی توان در مقابل امریکا ایستاد. از طرفی باید این واقعیت را بپذیریم که اوباما تا حال هویچ امریکا بود و اکنون چماق امریکا با ظاهر غیر متعارف و شاید خریت می اید که همان ترامپ و ترکیب کابینه اش باشد. لذا باید بفکر زدن سر مار باشیم که خود امریکا است . این امر به تنهائی امکان ناپذیر است لذا حتما خیلی سریع باید پیمان های لازم و اسلحه ها لازم تهیه شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار