کد خبر: 832995
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
مدیر کل کمیته امداد اصفهان:
150خانوار بی بضاعت ارامنه اصفهان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در دیدار با روحانی ارشد ارامنه اصفهان و جنوب ایران، با اشاره به یتیم نوازی حضرت عیسی (ع) گفت: کمیته امداد امام بنابر توصیه های بزرگان ادیان توحیدی و مسؤولان کشور در فکر بر طرف کردن نیاز محرومان جامعه از هر قشر و مذهبی است.

 حمیدرضا شیران افزود : کمیته امداد استان به منظور کمک به تمامی قشرهای محروم و مستضعف جامعه خواهان تعامل بیش تر کلیسا با امداد در انجام امور خیرخواهانه است.
در این دیدار سپان کچجیال روحانی ارشد ارامنه اصفهان و جنوب ایران هم ضمن تقدیر از فعالیت‌‌های ارزنده کمیته امداد درزمینه رفع محرومیت دراین استان و عرض مراتب تسلیت خود به مناسبت درگذشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به همه مسوولان امداد و مردم حق شناس ایران گفت: فعالیت این نهاد برای ما مقدس است چرا که در کتب و فرامین دینی ارامنه، سفارشات زیادی در رابطه با یتیم نوازی و کمک به اقشار بی بضاعت شده است.

وی با اشاره به اینکه کلیسا هم خواهان افزایش روابط با کمیته امداد در دستگیری محرومان است تصریح کرد: از این پس کلیسا درکمک به ارامنه بی بضاعت استان و معرفی خانوارهای مسیحی محروم با امداد اصفهان همکاری می کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار