کد خبر: 832775
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از افتتاح یک مرکز بهداشتی در دریان شهرستان شبستر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان توسط یک خیر خبر داد.

سیدمحمد طباطبایی با بیان اینکه مرکز پزشکی دریان با 800 مترمربع زیربنا و با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان توسط پورکریمی خیر سلامت ساخته شده است، گفت: بهترین مصالح در این مرکز پزشکی توسط خیر استفاده شده و جزو مراکز بهداشتی نمونه ساخته شده خیرین در کشور است.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: میزان تجهیزات این مرکز یک میلیارد تومان تخمین زده که توسط علوم پزشکی تبریز تأمین خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه احداث چنین پروژه‌هایی منجر به رغبت خیرین بیشتر و مشارکت آن‌ها در امور خیر تأثیرگذار در کشور می‌شود، گفت: مشارکت خیرین در مناطق مورد نظر و اولویت‌دار از سوی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند در رشد خدمات درمانی بیش از پیش تأثرگذار باشد و نیاز جدی کشور را که مورد تأکید رهبر فرزانه کشور است، را برطرف کنند.

طباطبایی در خصوص افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال‌ بیان کرد: بعد از طرح‌ها و آمار از شعبه‌های سراسر کشور آمار قطعی برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر با مشارکت مردمی ارائه می‌شود.

وی به پروژه‌های آذربایجان‌شرقی که در آستانه افتتاح قرار دارند اشاره کرد و گفت: امروز بازدید از پروژههایی دیگر نیز صورت گرفته که می‌توان به پروژه مرکز بهداشت الوار و سیس را نام برد که پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد داشته و جزء پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر خواهد بود.

وی خواستار کمک خیرین در تأمین هزینه‌های امور پژوهشی و پیشگیری شد و گفت: خیرین می‌توانند در امور پژوهشی و پیشگیری که دولت از عهده آن برنمی‌آید به تأمین اعتبار لازم پرداخته و کمک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار