کد خبر: 832644
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :
جاهلان وفریب خوردگان در کشورهای اسلامی به رژیم صهیونیستی فرصت تنفس و بازسازی دوباره را آن داده ند.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره شهدای عرفه و یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نجف‌آباد با اشاره به برخی آمارهای معنادار ایثار و شهادت در خصوص شأن مردم این شهر گفت : این شهرستان با دارا بودن 2500 شهید، 13 شهید مدافع حرم، 80 سردار شهید، بیش از 4هزار جانباز و 30 هزار رزمنده، به ما اجازه می‌دهد نجف آباد را قطعه‌ای از بهشت بنامیم.

سردار رمضان شریف با اشاره به نقش مادران در تربیت چنین فرزندانی افزود: کشورهای مختلف برای تربیت چنین نیروهایی که بتوانند الگوساز برای تاریخ باشند خیلی تلاش می‌کنند ولی نمی‌توانند به چنین سرمایه‌ای که امروز ملت ما در اختیار دارد، دست پیدا کنند و هرکدام از این شهدا قابلیت و ارزش الگو شدن برای جوانان را دارند.

وی درباره شخصیت سردار شهید حاج احمد کاظمی نیز بیان داشت: شهامت، تدین، تقوا این شهید امروز مؤلفه‌های بزرگی است که می‌تواند برای نسل جوان امروز و فردا الگو باشد و این جوان در سن 20 سالگی با آن خلوص و نیت که وارد میدان می‌شود آن قدر عزت پیدا می‌کند که رهبری در بیاناتش بارها از او تجلیل می‌کند.

سردار شریف درباره اهداف برگزاری چنین گنگره ویاد واره ها بیان داشت: هدف عمده در این جلسات بر آن است که بیاموزیم چگونه می‌توانیم انسانی والا و مؤثر و در راه ولایت و اهل‌بیت باشیم و این درس یادواره شهدا است که اگر باشد، کار ارزشمندی است.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار کرد: امروز هدف اصلی دشمنان متوقف کردن گفتمان انقلاب است همان گفتمانی که پایه‌هایش بر اساس قرآن و عترت است و خون این شهدا همان‌گونه که امام فرمود صادرکننده این گفتمان به جهان و بشریت است، امروز پیروزی‌هایی که در سوریه و عراق شاهد بودیم، به برکت همین گفتمان انقلاب و فرهنگ اهل‌بیت است.

وی با تحلیلی از جنگ 5 ساله‌ای که تروریست‌ها در منطقه به راه انداختند، ادامه داد: تمام درگیری‌های 5 ساله در منطقه به خاطر قدرت بخشیدن دوباره به رژیم صهیونیستی بود تا قبل از این جنایات، رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار گرفته بود که متأسفانه جاهلانی وفریب  خوردگان در کشورهای اسلامی به رژیم صهیونیستی فرصت تنفس و بازسازی دوباره را دادند.

سردار شریف در خاطر نشان کرد: به برکت پیروزی خط مقاومت در سوریه و عراق، صفحه اتحاد مجدد اسلام برای آزادسازی قدس فراهم شده است و با پیروزی‌های خط مقاومت بار دیگر لرزه بر اندام صهیونیست‌ها افتاده و باید دست‌مریزاد گفت به شهدای مدافع حرم که به گفته رهبری انقلاب مظلوم‌تر از شهدای دفاع مقدس هستند.  

وی با اشاره به دستاوردهای شهدای مدافع حرم و وظیفه امروز مسؤولان در قبال خون این شهدا افزود: با اقتداری که امروز ایران به برکت خون این شهدا در جهان پیدا کرده است، در دنیای ناامن امروز افتخار می‌کنیم که در این کشور امنیت مثال‌زدنی حاکم است و این امنیت فرصتی برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر مسؤولان است.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخی توطئه‌های دشمن در داخل نیز بیان داشت: دارایی‌های اصلی این نظام، فرهنگ قرآن، نعمت ولایت‌فقیه و امت هوشیار و بیدار است و این سه سرمایه هدف اصلی دشمنان برای نابودی این نظام و انقلاب است که مردم را از نظام و رهبری، دولت را از رهبری، سپاه را از ملت جدا کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان باید در این خیال خام خود بمانند که این ملت بعد از 38 سال امتحان خود را پس داده است و این ملت می‌داند که تا زمانی که بر مبنای فرمایشات ولی‌فقیه حرکت کنند هیچ آسیبی به این نظام نمی‌رسد و این نعمتی است که در دیگر کشورهای دنیا وجود ندارد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار