کد خبر: 832535
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: احداث 7 پل عابر پیاده در مناطق پرتردد شهر اردبیل مصداق عینی مدیریت بدون پول در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: احداث پل های عابر پیاده در خیابان ها و معابر پرتردد برای رفاه حال مردم یک ضرورت انکارناپذیر است که باید با یک فرهنگسازی مناسب بهره برداری درست و صحیح از آن انجام شود.

وی با بیان اینکه احداث پل های عابر پیاده در هفت نقطه شهر اردبیل مصداق مدیریت بدون پول در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است تصریح کرد: از سال 93 تجهیزات مورد نیاز در این زمینه با منابع دولتی خریداری شده و قرار است با همکاری بخش خصوصی عملیات نصب و بهره برداری از این پل های عابر پیاده به سرعت اجرایی شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: این پل ها در قبال مشارکت با یک کانون تبلیغاتی با هدف بهره برداری از فضای تبلیغاتی این پل ها با قراردادی 10 ساله اجرا می شود و ما همانند دیگر شهرهای کشورمان می توانیم از این پل ها در سطح شهر استفاده کنیم.

لطف اللهیان در مورد احداث پل های مکانیزه با پله برقی گفت: در این زمینه نیز از طرح ها و کارهای مشارکتی غفلت نکردیم بلکه سعی می کنیم به تناسب شرایطی که به وجود می آید به شکل مشارکتی این پل ها را نیز راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه در یک مدیریت بدون پول و در کمال بهره برداری بهینه از فضای ایجاد شده قصد راه اندازی این پل ها را داریم اظهار داشت: این پل ها در شهرک نادری، نیایش، قائم، راه انزاب، مسیر ترمینال، نیروگاه علی آباد و صیاد شیرازی راه اندازی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر