کد خبر: 832397
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
طی سال جاری پرداخت تسهیلات رونق در استان سبب تثبیت ظرفیت تولید ۳۳درصد از واحدهای صنعتی و افزایش ظرفیت تولید ۶۶درصد دیگر از این صنایع شده است.

استاندار مرکزی با اعلام اين خبر گفت: در بخش کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات، موجب تثبیت ۴۲ فرصت شغلی شد و ۲۰ فرصت شغلی جدید را نیز ایجاد کرد.

محمود زمانی قمی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اراک برگزار شد، با اشاره به پروانه بهره برداری صنعتی استان در سال جاری افزود: طی سال جاری تاکنون ۱۷۲ پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده که میزان سرمایه گذاری آن ۴۶۰ میلیارد تومان بوده است.

استاندار مرکزی گفت: هم اکنون استان مرکزی از لحاظ صدور پروانه های بهره برداری و سرمایه گذاری صنعتی جایگاه چهارم را کشور دارد که نشانگر استقبال سرمایه گذاران از ظرفیت های این استان است.

زمانی قمی افزود: در حال حاضر ۱۰۴ هزار نفر در واحدهای صنعتی استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند که چهار و هفت دهم درصد از کل شاغلین صنعت کشور را شامل می شود.

وی خاطرنشان ساخت: مجموع مجوزهای بهره برداری معدنی در استان مرکزی ۴۸۹ مجوز است و این معادن، سالانه ۲۴ میلیون تن ظرفیت استخراج دارند.

استاندار مرکزی افزود: ۴۰ پروانه اکتشاف و بهره برداری معدنی طی سال جاری در استان مرکزی صادر شده که اشتغالزایی برای بیش از ۶۰ نفر را به دنبال داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار