کد خبر: 830153
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
طی حکمی به مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند صورت گرفت:
مدیرعامل سازمان مدیریت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ابلاغ ویژه شهردار در خصوص تسریع در اجرا و راه اندازی کارخانه زباله سوز تبریز خبر داد.
شهردار تبریز طی ابلاغی به مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز وی را به عنوان نماینده تام الاختیار شهردار و مدیر پروژه احداث کارخانه زباله سوز تبریز تعیین کرده است.

در نامه شهردار تبریز با اشاره به اهمیت بالای راه اندازی کارخانه زباله سوز و تولید انرژی پاک از پسماند و همچنین تصویب این طرح بزرگ زیست محیطی در شورای شهر تبریز بر آغاز سریع مراحل قانونی و اجرایی راه اندازی این واحد تاکید شده است.

در قسمتی از نامه شهردار آمده است: در راستای صیانت از سرمایه نسل های آینده و حفاظت از محیط زیست و نظر به اقدامات عملی صورت گرفته از سوی آن سازمان در خصوص احداث کارخانه تولید انرژی از پسماندهای شهری و با عنایت به تصویب پروژه مذکور تسریع در طی مراحل و فرآیندهای کارشناسی در جهت انجام مذاکرات نهایی با لحاظ قوانین و مقررات جاری شهرداریها و کشور و تهیه بستر های لازم برای آغاز عملیات احداث این واحد ضروری می نماید.

در قسمت پایانی این ابلاغ خطاب به علیرضا اصغری چنین آمده است: در راستای اجرای این مصوبه مهم شورای شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با حفظ سمت فعلی بعنوان نماینده تام الاختیار اینجانب و مدیر پروژه احداث کارخانه زباله سوز تبریز تعیین می شوید لازم است با همکاری مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در خصوص عملیاتی نمودن پروژه عظیم کارخانه زباله سوز اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر