کد خبر: 830011
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
در پی اقدامات عوامل معاونت خدمات شهری در برف روبی از معابرسطح شهرصورت گرفت:
عضوهیات رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، از اقدامات عوامل معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز دربرف روبی معابر به طور ویژه تقدیر کرد.
سعید محدث، ضمن بازدید شبانه ازعملیات برف روبی مجموعه خدمات شهری شهرداری تبریز در پی بارش برف، نحوه مدیریت و اقدام به موقع نیروهای خدماتی را قابل ستایش دانسته و از کلیه عوامل خدمات شهری قدردانی کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن ارج نهادن به اقدام به موقع و مدیریت صحیح بارش های اخیر در شهر اظهارداشت: مجموعه معاونت خدمات شهری هم از حیث تجهیزات و کارآمدی ناوگان موتوری و ماشین آلات برف روبی و هم از لحاظ آمادگی در زمان بحران، تلاش و تعهد نیروی کاری در سطح مطلوبی بوده و به حمدالله شاهد موفقیت این مجموعه در خصوص مدیریت صحیح و به موقع بارش بودیم.

این عضوشورای شهرتصریح کرد: برف روبی و بازگشایی مسیرهای اصلی و شریانی و صعب العبور در ساعات اولیه بارش، اقدام قابل تحسینی بود که از سوی حوزه خدمات شهری انجام گرفته و این رویکرد سبب کاهش نمک پاشی سطح معابر و جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی سطوح خیابان ها شده است.

گفتنی است سعید محدث، عضوهیات رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، در بازدید شبانه و بامدادی امروز از نزدیک در جریان تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر