کد خبر: 829575
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، سند مالکیت ۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی این استان به نام دولت صادر شد.
یوسف یوسفی افزود: دو میلیون و ۱۱۴ هزار هکتار اراضی ملی و موات در استان مرکزی وجود دارد که با سنددار شدن ۲۰ هزار هکتار از اراضی در سال جاری، تاکنون برای یک میلیون و ۹۲۵ هزار هکتار شامل ۹۴ درصد اراضی استان سند مالکیت کسب شده است.

وی ادامه داد: شهرستان زرندیه با صدور سند برای هشت هزار و ۷۰۱ هکتار، ساوه با سه هزار و ۶۱۹ هکتار و شازند سه هزار و ۵۶۴ هکتار بیشترین میزان سند را اخذ کرده اند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی اخذ سند مالکیت اراضی ملی را از اولویت‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری عنوان و گفت : با برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود حدود ۱۸۹هزار هکتار از اراضی ملی فاقد سند مالکیت نیز سنددار شوند.

وی افزود: تا پایان سال جاری ‌با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌ها برای ۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان سند مالکیت اخذ شود.

یوسفی هدف از تفکیک اراضی و سند دار کردن اراضی استان را مدیریت و تثبیت حاکمیت دولت بر اراضی، استفاده بهینه از منابع آب، خاک و مشخص شدن مرز بین اراضی ملی و مردمی عنوان کرد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار