کد خبر: 822213
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در بهارستان صورت گرفت
با تلاش مأموران نیروی انتظامی کلانتری بهارستان، منزلی که به محلی برای خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده بود شناسایی و پس از انجام اقدام¬های قانونی و با هماهنگی مراجع قضایی پلمب شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در حاشیه عملیات پلمب این لانه فساد به خبرنگار «جوان» گفت: در طرح امنیت محله محور که پلیس از اوایل سال جاری یکی از اولویت­هایش موضوع مبارزه با مواد مخدر در کل شهرستان اصفهان، از جمله بهارستان است، براساس گزارش­های رسیده و با تلاش مأموران کلانتری بهارستان فردی که منزلش را به محلی برای خرید و فروش مواد مخدر تبدیل کرده بود دستگیر و به دلیل آنکه وی تاکنون چندین بار دستگیر شده و تنبیه قانونی روی او تأثیر نگذاشته بود طی هماهنگی با دستگاه قضایی، منزل وی توسط مأموران پلمب شد و تا زمان دستور مقام محترم قضایی به همین شکل باقی می­ماند.

سرهنگ حسن یاردوستی افزود: تاکنون چندین مرحله از این گونه عملیات در چند نقطه از شهر اصفهان، ملک شهر و مرحله­ی سوم آن اکنون در بهارستان انجام شده و نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه­ها با افرادی که بیشتر آنها مهاجر بوده و اقدام به خرده­فروشی مواد مخدر می­کنند و پس از چند بار دستگیری و ارجاع به مقام­های قضایی درس عبرت نمی­گیرند ، نهایتاً با دستور مقام محترم قضایی نسبت به پلمب منازل آنها که محلی برای فروش مواد مخدر شده و نگرانی مردم را به همراه دارد اقدام می­نماید.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت پای مبارزه بااین گونه افراد ایستاده و هر کسی که مخل نظم و آرامش مردم باشد مسلماً با وی برخورد شدید صورت می­گیرد که نمونه آن همین منزلی است که اکنون پلمب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: مردم عزیز بهارستان در راستای طرح پلیس محله محور، گزارش­های خود را در هر زمینه و در هر نقطه از شهر در رابطه با مزاحمت، مواد مخدر، سرقت و بسیاری از موضوع­هایی که جرم محسوب می­شود و باعث نگرانی آن­ها شده است به اطلاع کلانتری برسانند و مطمئن باشند که نیروی انتظامی قاطعانه با این افراد برخورد خواهد کرد.

سرهنگ یار دوستی با بیان این که مسؤولان محترم شهر هماهنگی و تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشته و دارند، تصریح نمود: ساختمان جدیدکلانتری طبق قولی که داده شد در آینده نزدیک به بهره­برداری می­رسد و ان شاء ا... پس از افتتاح آن درجه کلانتری بهارستان نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به این که همه­ی کارهایی کهمسؤولان شهر برای انجام دادن آن کمک می­کنند، امنیت شهر را بالا می­برد، اضافه نمود: با توجه به این که هر سال بر جمعیت شهر بهارستان افزوده می­شود ما نیز به نسبت افزایش جمعیت، امنیت شهر را افزایش خواهیم داد، ضمن این که درجه کلانتری شهر بهارستان که بالاتر برود، واحدهای گشتی و فعالیت پلیس نیز در شهر بیشتر خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار