کد خبر: 821356
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان:
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: زائران پياده روي اربعين مي بايست قبل از خروج از كشور به اداره گذرنامه پليس مراجعه كنند.

سرهنگ" جهانگير كريمي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: با توجه به اينكه تعدادي از زائران اربعين سال گذشته به دليل وجود نواقص در مدارك آنها هنگام خروج از مرز با مشكل مواجه شده و از خروج آنها جلوگيري به عمل آمده بود به همين جهت از تمامي زائران مي خواهيم كه قبل از خروج از كشور به اداره گذرنامه پليس استان واقع در خيابان رودكي جنب كلانتري 15 مراجعه و از نظر اجازه خروج و ساير موارد گذرنامه خود را استعلام نمايند.

وي با بيان اينكه برابر دستور العمل هاي صادره خروج از كشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصي و ويزاي معتبر مي باشد گفت: به تمام زائران گرامي هشدار مي دهيم كه از خروج از كشور بدون اخذ ويزاي معتبر خودداري كنند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در صورتي كه كسي اقدام به خروج از كشور بدون داشتن ويزا ماموران مرزي كشور عراق در مبادي ورودي از ورود آنها جلوگيري به عمل آورده و در اين زمينه پرونده قضايي تشكيل و رسيدگي به آن منوط به طي مراحل اداري و قضايي طولاني مدت است.

سرهنگ كريمي همچنين در خصوص واگذاري گذرنامه به افراد غير هشدار داد و گفت: در صورت ارائه گذرنامه به افراد غير در مبادي مرزي از خروج آنها جلوگيري به عمل امده و در اين زمينه پرونده قضايي براي صاحب گذرنامه و شخص استفاده كننده تشكيل مي شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اداره مهاجرت و گذرنامه پليس استان به صورت مضاعف آماده ارائه خدمت رساني به شهروندان است گفت: تمامي زائران پياده روي اربعين در شهرستان ها نيز مي توانند به اداره گذرنامه فرماندهي انتظامي شهرستان خود مراجعه و نسبت به كامل بودن مدارك خود اطمينان حاصل كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار