کد خبر: 820833
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: محموله بزرگ سیگار قاچاق با تلاش ماموران امنیتی در این استان کشف شد .

علی اکبر زارعی نژاد  افزود: این محموله در یک دستگاه کامیون خاور و انبار جاسازی شده بود .

وی ادامه داد: پس از اطلاع ماموران امنیتی از وجود این کالاهای قاچاق و ورود به محل 17 هزار و 400 نخ سیگار به ارزش 590میلیون ریال کشف شد .

 

زارعی نژاد با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان گفت: در تبیین شعار سال و تأکید بر ضرورت مشخص شدن و ترسیم نقشه راه و مبارزه جدی و واقعی با فساد، اقداماتی عملیاتی را در پیش گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: اهم فعالیت، برنامه ها و انتظارات کمیسیون قاچاق استان در تعامل دستگاه های عضوکه منطبق با دو نگاه سلبی وایجابی درراستای حمایت از تولید، فراهم نمودن فضای کسب وکار، امنیت روانی و اقتصادی در سطح استان است، با هدف مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق کالا و ارز بیان شده است.

زارعی نژاد اضافه کرد: به عنوان نمونه یکی از مهم ترین اقداماتی که برای تعامل و هماهنگی دستگاه های استانی در تشدید فعالیت های نظارتی، کنترل محورهای مواصلاتی و سطح عرضه در دستور کار جلسات اصلی کمیسیون قرار گرفت، پیگیری ایجاد وعملیاتی شدن قرارگاه اطلاعاتی وعملیاتی مبارزه با قاچاق کالا وارز است.

وی خاطرنشان کرد: آمارها بیانگر رشد وشتاب عملکرد کمیسیون قاچاق است کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان البرز و دستگاه های عضو آن عزم جدی و بی وقفه درموضوع مبارزه با پدیده شوم، مخرب وخطرناک قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید وتولیدکنندگان داخل در برنامه ها واقدامات خود قرار داده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار