کد خبر: 819723
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور:
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: دانش آموزان بسیجی ایران آمادگی کامل برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) دارند و در انتظار فرمان هستند.

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در حاشیه یادوراه شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز کشور که در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: دانش آموزان بسیجی کشور که میراث دار شهدای گرانقدر هستند از زمان اعزام نیروهای مدافع حرم خواستار اعزام برای دفاع از حریم اسلام شده اند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان امروز ایران اسلامی برای اعزام در حالی که از شرایط کامل برخوردار نیستند، ولی برای رفتن پافشاری می کنند.

وی یادآور شد: دانش آموزان با داشتن روحیه و تفکر بسیجی در دفاع از انقلاب و اسلام راه شهیدان دانش آموز را در دوران هشت سال دفاع مقدس در پیش گرفته اند.

نقدی در ادامه به الگو برداری دانش آموزان کشور از شهدای گرانقدر در زندگی و تحصیل پرداخت و گفت: جامعه امروز ما برای رسیدن به قله های پیشرفت که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند باید تلاش کنند تا نام ایران در عرصه های مختلف بیشتر بدرخشد.

وی گفت: در یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز کشور دیدید که چگونه دانش آموزان بسیجی با بستن سر بندهای یاحسین و یا زینب و سر دادن لبیک یا امام حسین (ع) و لبیک یا خامنه ای چگونه در حضور خانواده معظم شهدا بار دیگر با امام ، شهدا و و ولایت تجدید میثاق کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور خاطر نشان کرد: در این یادوراره دانش آموزان بسیجی با ادای احترام به خانواده معظم شده در بخش اهداء تصاویر شهدای مدافع حرم استان البرز بار دیگر تاکید کردند همانند شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس آماده دفاع از حرم حضرت زینب (س) هستند.

 به گفته وی: بسیجیان جان بر کف ایران اسلامی در این آیین ندای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود سر دادند تا به دنیا اعلام کنند تا زمانی که پیرو منطق شهادت حسین فهمیده ها در کشور هستند هرگز در برابر ابرقدرت های جنایتکار زیر بار زور نمی روند و ذلت نمی پذیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار