کد خبر: 818588
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت های درمانی و تامین نیروهای متخصص و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در اين استان خبر داد.

مصطفی سالاری گفت: میانگین اشغال تخت بیمارستانی در استان بوشهر در سال 1392 در این استان بیش از 46.5 درصد بود که اکنون به 67 درصد رسیده است.

وی افزود: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر از 898 تخت در سال 92 به بیش از 1400 تخت در سال جاری رسیده که رشد چشمگیری را شاهد هستیم. در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان نیز تعداد تخت‌های استان افزایش یافته و از 11 تخت در سال 92 به 44 تخت در سال جاری رسیده است.

سالاری اظهار داشت: در بخش آی‌.سی‌.یو از 42 تخت به 97تخت و در سی‌.سی‌.یو نیز از 32 تخت به 53 تخت افزایش یافته که نشان دهنده توجه مسئولان به حوزه درمان است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی ارزشمندی برای ایجاد فضاهای جدید درمانی در استان بوشهر انجام شده و تا سال 1404 شاهد تحولات چشمگیری در زمینه بهداشت و درمان خواهیم بود.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش ظرفیت تخت بیمارستانی استان بوشهر افزود: علاوه بر بیمارستان های دولتی 200 تخت از سوی بخش خصوصی در استان بوشهر ساخته می شود.

سالاری اضافه کرد: 870 میلیارد ریال در سه سال قبل از دولت تدبیر و امید در بخش درمان استان بوشهر هزینه شده بود که در این دولت این رقم به سه هزارو 100 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی از افزایش 40 تخت در بیمارستان گناوه خبرداد و گفت: 47 تخت به بیمارستان کنگان افزوده شده و بزودی با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار