کد خبر: 818492
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
"هیلاری کلینتون" در سخنرانی شهر شارلوت از "دونالد ترامپ" با عنوان یک "بازنده قطعی" یاد کرد.
باشگاه خبرنگاران: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،حملات لفظی دو نامزد ریاست جمهوری علیه یکدیگر شدت گرفته است. "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در سخنرانی شهر شارلوت به سخنان اخیر "دونالد ترامپ،" رقیب جمهوری‌خواه خود، اشاره کرد و اظهار داشت: سخنانی که ترامپ به زبان می‌آورد را احتمالا فقط در کشورهای غیردموکراتیک با سرانی دیکتاتور می‌شنویم. انتقال صلح‌آمیز قدرت یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که از آمریکا، آمریکا ساخته است.

کلینتون در ادامه گفت: برخی از انسان‌ها ذاتا بازنده هستند و ما هم فقط از کنار آنها عبور می‌کنیم. پس از شرکت در سه مناظره دیگر به پاسخ دادن به ترامپ، حتی فکر هم نمی‌کنم. می‌خواهم مردم آمریکا درباره پیشنهادات او و پیشنهادات ما تصمیم‌گیری کنند.

کلینتون در ادامه گفت: اظهارات ترامپ تفاوت بین مردم‌سالاری و دیکتاتوری را نشان می‌دهد و باید به او نشان بدهیم آمریکا بزرگتر و قوی‌تر از ترامپ است.

هیلاری کلینتون گفت: در مناظره سوم، دونالد ترامپ مطلبی را گفت که هیچ نامزدی از دو حزب دموکرات یا جمهوری‌خواه تا کنون به زبان نیاورده‌اند.وی گفت اگر بازنده انتخابات شود، نتایج را نمی‌پذیرد.

هیلاری کلینتون افزود: اشتباه نکنید، این تهدیدی مستقیم برای مردم‌سالاری ما است. من هم در انتخابات شکست خورده بودم، روز بعد از آن هم احساس خوبی نداشتم؛ ولی همواره انتقال قدرت در آمریکا آرام است. این تفاوت بین مردم‌سالاری و دیکتاتوری و تفاوت میان حاکمیت قانون و حاکمیت یک مقتدر است.

"کلیان کانوی،" مشاور ارشد ترامپ، روز گذشته اعلام کرد جلو افتادن هیلاری کلینتون را در نظرسنجی‌ها از دونالد ترامپ می‌پذیرند؛ اما این موضوع فقط به آن دلیل رخ داد که کلینتون از مزایای فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و با هزینه کردن میلیون‌ها دلار در تلویزیون هم به تبلیغ از خود بپردازد.

کانوی در شبکه ان‌بی‌سی گفت: ما عقب افتاده‌این. به رسانه‌ها نگاه کنید. ترامپ معتقد است آن دسته از رای‌دهندگانی که هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری اتخاذ نکرده‌اند، قطعا به کلینتون رای نمی‌دهند.

کلینتون در بخش دیگری از سخنرانی خود در شارلوت، رای دهندگان را به ثبت رای پیش از موعد دعوت کرد و گفت: باید بدانید شما از لحاظ قانونی مجاز هستید از هم‌اکنون رای نهایی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری در تمام ایالت‌های آمریکا ثبت کنید. اگر تا پیش از تاریخ تعیین شده سرنوشت انتخابات را روشن کنید، حقیقتا کار بزرگی انجام داده‌اید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار