کد خبر: 818324
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
شهردار سمنان از بهره‌برداری از شهرک بازیافت این شهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این شهرک نخستین شهرک بازیافت در کشور است و با افتتاح آن شاهد تجمیع واحدهای فعال در این بخش و بهبود منظر شهری در شهر تاریخی سمنان خواهیم بود.

 حسین موسوی ادامه داد: با جمع‌آوری همه واحدهای بازیافت از سطح شهر و استقرار آن‌ها در شهرک بازیافت سیما و منظر شهری سمنان به خصوص در جاده نظامی و خیابان شهیدان احمدپناهی  بهبود می‌یابد.

وی به طرح مدیریت شهری برای شهرک بازیافت سمنان اشاره کرد وافزود: علاوه‌بر بهبود سیمای شهری واحدهایی که در این شهرک مستقر می‌شوند شناسنامه‌دار خواهند شد و بخش اعظمی از معضلات اجتماعی مربوط به خرید و فروش ضایعات و آهن‌آلات مستعمل هم برطرف خواهد شد.

شهردار سمنان از فرمانداری خواست تا در زمینه معرفی اصناف بازیافت و خرید و فروش آهن‌آلات مستعمل به سازمان پسماند کمک کنند تا انتقال غرفه‌های بازیافت به این شهرک در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی هم‌چنین سرعت‌بخشی به ایجاد زیرساخت‌های فضای سبز و خیابان‌ها را خواستار شد و ادامه داد: به‌منظور کیفیت‌بخشی به زیرسازی این شهرک، لاین اصلی معبر منتهی به این شهرک از بتن RCC استفاده می‌شود.

به گفته این مدیریت ارشد شهری، درخت‌کاری و ایجاد فضای سبز این شهرک هم در روزهای پایانی اسفند انجام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار