کد خبر: 818279
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
معاون استاندار البرز تاکید کرد
معاون استاندار البرز بر توجه داشتن به ظرفیت‌های کشاورزی در این استان تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات کشاورزی در اولویت قرار گیرد.

عباداله کامکار در نشست با منتخبان کشاورزی استان البرز اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی است و باید با اهتمام بیشتر بر این حوزه بتوانیم علاوه بر توسعه صنعت کشاورزی در رونق اقتصادی و تولید محصولات کشاورزی نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه شهرستان‌های استان البرز در تولید برخی از محصولات کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند و به عنوان قطب محصولات کشاورزی محسوب می‌شوند افزود: در این راستا لازم است تا با رفع مشکلات بخش کشاورزی در توسعه این صنعت در استان البرز اقدامات لازم انجام شود.

کامکار از مهمترین مشکلات بخش کشاورزی در این استان را کمبود آب عنوان کرد و افزود: این معضل باید هر چه سریع‌تر توسط مسؤولان برطرف شود تا بتوانیم شاهد رونق و توسعه بیش از پیش کشاورزی در این استان باشیم.

وی تصریح کرد: توجه به مشکلات کشاورزان سبب می‌شود که آنان تلاش بیشتری را برای رونق کشاورزی انجام دهند و روند مهاجرت‌پذیری نیز به شهرها کاهش یابد.

معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نشست‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز برگزار شده است، افزود: باید به بخش کشاورزی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و در این زمینه تسهیلات لازم را به کشاورزی ارائه دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار