کد خبر: 818192
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
مدیرکل ورزش وجوانان استان سمنان گفت: در روستاهای این استان 63 فضای ورزشی نیمه تمام وجود دارد که از گذشته باقی مانده است.
 فرزاد فتاحی در نشست شورای ورزش همگانی استان سمنان در سالن کوثر استانداری، افزود: تکمیل و بهره برداری از این تعداد فضای ورزشی نیازمند هزار میلیارد ریال اعتبار است.
وی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی برای روستائیان سمنان 154 سانتی متر است، افزود: از بسیاری از فضاهای غیرقابل استفاده روستاها مانند مدارس رهاشده می توان به عنوان فضایی برای ورزش استفاده کرد.
فتاحی تصریح کرد: با تجهیز این مکان ها به تجهیزاتی مانند فوتبال دستی، تخته دارت، میز شطرنج و نصب تور والیبال ،با هزینه 50 میلیون ریال می توان یک خانه ورزش روستایی راه اندازی کرد.
وی افزود: پنج فضای ورزشی در روستاهای شهرستان آرادان به بهره بردای رسید و پنج طرح دیگر در روستاهای شهرستان میامی در حال اجراست.
مدیرکل ورزش جوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: مکان های ورزشی با کمک دهیاری ها و بخشداری ها مشخص و به این اداره معرفی شوند تا جای ممکن این اماکن تجهیز شوند.
مدیر کل ورزش جوانان استان سمنان گفت: بیشتر کارمندان دچار فقر حرکتی هستند که با برنامه ریزی و جدیت مدیران دستگاه های اجرایی با ارایه برنامه هفتگی و روزانه ورزشی، این مشکل باید حل شود.
محمدرضا خباز استاندار و جمعی از مدیران ورزشی و فرهنگی استان سمنان در این نشست حضور داشتند و انجام روزانه نیم ساعت ورزش صبحگاهی برای کارمندان ادارات استان در این نشست مصوب شد.
در استان سمنان 32 هزار ورزشکار بیمه شده فعالیت می کنند که 400 نفر از آنان دارای عنوان های قهرمانی در رشته های مختلف هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر