کد خبر: 817527
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه‌اندازی ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در این استان خبر داد.

حجتالاسلاموالمسلمین روحالله سلیمانیفرد با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماههای محرمالحرام و صفرالمظفر در استان سمنان گفت: برپایی خیمههای معرفت و راهاندازی ایستگاههای «همه واقف باشیم» به منظور برگزاری این سوگواره انجام شده است.

وی گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری خیمههای معرفت در ویژهبرنامههای مناسبتی و با توجه به ظرفیت ایام محرمالحرام و حضور گسترده زائران و عزاداران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، نسبت به برپایی خیمههای معرفت در امامزادگان شاخص اقدام شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی ادارهکل اوقاف و امور خیریه سمنان معرفی آثار و برکات وقف و موقوفات خصوصاً موقوفات مرتبط با اباعبدالله الحسین(ع)، راهاندازی غرفه برای نصب سلسله مباحث نمایشگاهی، راهاندازی غرفه آسیبشناسی عزاداری (قمهزنی و...) و برپایی گفتمانهای دینی و مذهبی را از بخشهای مختلف خیمههای معرفت بیان کرد.

وی با اشاره به فعالیت غرفه حجاب و عفاف گفت: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکهای که ظرفیت برپایی تمامی غرفهها را ندارند، حداقل دو غرفه را برپا کردهاند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار