کد خبر: 817276
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
معاون فروش و خدمات مشترک های شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: سامانه گویای راهنمای مشترک ها در بخش مدیریت انرژی الکتریکی با شماره تلفن 1421 راه اندازی شد.
 احمد غنی پور بیان کرد: برای تحقق بیشتر اهداف و خدمات دولت الکترونیک، هوشمند سازی و برای ترویج و گسترش فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی و تکریم شهروندان، این سامانه در شرکت توزیع برق استان سمنان به بهره برداری رسید.
وی افزود: این سامانه گویا، در برگیرنده توصیه ها و راهکارهای عملیاتی در زمینه مدیریت بهینه مصرف برق در مورد ساعت های اوج مصرف، نحوه انتخاب و استفاده بهینه از لوازم برقی خانگی است.
غنی پور، دیگر مزیت های این سامانه را اطلاع رسانی در زمینه مدیریت انرژی الکتریکی در بخش های تجاری، صنعتی، ساختمان های عمومی و اداری، کشاورزی، انتخاب ظرفیت متناسب کولرها با مساحت محیط و اطلاع از پایگاه های اینترنتی مرتبط با انرژی الکتریکی و صندوق صوتی عنوان کرد.
معاون فروش و خدمات مشترک های شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: پاسخگویی همزمان به 30 نفر از تماس گیرنده ها، از قابلیت های مهم این سامانه گویا به شمار می رود و با تماس با این شماره و به کارگیری توصیه های آن، می توان هزینه برق مصرفی خانه و یا محل کارخود را به نحو چشمگیری کاهش داد.
اوج بار مصرف برق در استان سمنان امسال به 423 مگاوات در ساعت 12 و 15 دقیقه روز سوم مرداد رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر