کد خبر: 816604
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: در دهه نخست محرم امسال 651 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شدند که 350 نفر از این مبلغان بومی بودند.
 حجت الاسلام علی شکری افزود: از این تعداد 142مبلغ خواهر بودند که در600 مسجد، حسینیه، تکیه و زینبیه به فعالیت های تبلیغی مشغول هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به افزایش 10درصدی تعداد مبلغان نسبت به سال گذشته، گفت: این مبلغان در استان سمنان رسالت های تبلیغی، مذهبی، سخنرانی، بیان احکام، مقابله با باورهای نادرست، حفظ آداب و رسوم کهن مردم نواحی، بیان سبک صحیح عزارداری و مقاتل معتبر را انجام خواهند داد.
وی افزود: از مبلغان خواسته شده تا در ایام ماه محرم به مواردی چون تشخیص روایات صحیح از نادرست، احکام دینی، فرایض، امر به معروف، تبیین قیام امام حسین(ع)، دستگیری از فقرا، ترویج معروفات، دفاع از مردم مظلوم، حمایت از جبهه مقاومت، شهدای دشت کربلا، دفاع مقدس و مدافع حرم، تبیین جایگاه ولایت در جامعه اسلامی، ارادت به خاندان اهل بیت(ع)، برائت از مشرکانی مانند سردمداران استکبار جهانی و همچنین آل سعود و آل خلیفه و دوری از بدعت های نادرست بپردازند.
وی از وجود یک هزار و 200هیات مذهبی در استان خبر داد و گفت: این هیات های مذهبی بنابه برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی، برای دریافت کد شناسایی ملی در سامانه طوبی در حال ساماندهی هستند.
شکری بیان داشت: در این سامانه هر هیات یک مبلغ، یک مداح، امنا و برنامه های خود را ثبت و کد تبلیغی دریافت می کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر