کد خبر: 815341
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان البرز در نشست مشترک با سرمایه گذاران روسی از همکاری مشترک جهت ایجاد کارخانه تولید واگن در ایران با سرمایه گذاری روس ها و حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

ایرج موفق در نشست مشترک با سرمایه گذاران روسی و ایرانی که در سازمان صنعت، معدن تجارت استان البرز برگزار شد با اشاره به مزیت های سرمایه گذاری و ظرفیت های استان البرز اظهار داشت: با حمایت های ویژه ای که از طریق استاندار و دیگر ارگان ها در امر سرمایه گذاری انجام می شود، آمادگی همکاری در تعاملات مشترک تجاری را با کشور روسیه داریم.

وی با اشاره به وجود تنها فرودگاه باربری(کارگو) کشور در استان البرز گفت: تجار دو کشور می توانند مبادلات تجاری خود را در زمینه های مواد غذایی سریع فساد (صیفی جات، سبزیجات و ... ) با توجه به برودت هوا در روسیه و نیاز آن کشور به محصولات یاد شده از طریق فرودگاه پیام انجام دهند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به پیشنهاد روس ها برای احداث کارخانه تولید انواع واگن افزود: ما آمادگی داریم با سرمایه گذاری مشترک کارخانه تولید انواع واگن را با استفاده کادر نیروی انسانی ایرانی در این استان را ایجاد و همچنین در خصوص احداث شهرک صنعتی تخصصی صنایع نفت و پتروشیمی در استان البرز، همکاری و تعاملات بیشتری داشته باشیم.

موفق با اشاره به رفع ویزا بین دو کشور روسیه و ایران تأکید کرد: با ایجاد کریدور سبز و تبادل 280 قلم کالا بین دو کشور انتظار اتفاقات مثبتی برای تجار دو کشور هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار